Monday, February 2, 2009

an opening..

Bismillahirrahmanirrahim..

Dengan ini, al-huda aka spirit mengumumkan perasmian pembukaan “lakaran hidup da new one of my blog di samping tidak meninggalkan terus penulisan di kelana hamba..mungkin lakaran hidup lebih banyak menceritakan perihal al-huda sndiri atau things2 mahupun event2 yang berlaku di sekitar al-huda.. make,rujukan ilmiah mahupun ruhiyyah di lakaran hidup adalah tidak sesuai di sini.. mungkin boleh pergi ke kelana hamba atau ke blog2 yang telah dilinkkan yang lebih layak di sana atas tujuan2 tersebut.. tapi mungkin ape yang boleh didapati di sini skit2 pengajaran serta perkongsian pengalaman.. mane tau cerita al-huda boleh berlaku pada sesiapa yang lain.. boleh buat persediaan dulu,ye x.. mane yang baik jadikan teladan n mane yang xbaik tu jadikanlah sempadan..

Al-kisahnye, mmg da lame terniat di hati nak bukak site baru.. ingatkan nak masukkan kat kelana hamba tapi dalam page yg berlainan.. tapi oleh kerana blog tu jenis template n layout lame,(tanda da lame buat,cume xbrape aktif di awal kemunculannye..hu3) setelah mencuba beberapa kali mmg xdapat.. n demi xmencemarkan kelana hamba, wujudlah diz new of lakaran hidup.. xpelah..not bad gakkan n pesanan penaja --> kat cni, mungkin bahasa lebih santai n xskema.. sbb pe,jgn tanye..he3^_^

Orait, rasenye sekadar tu je kot ala2 muqaddimah ntuk entry perasmian pembukaan kali ni.. smoge penulisan kat cni dapat memberi faedah dan manfaat ntuk diri sendiri mahupun pembaca2 atau penyinggah2 secara secara sengaja maupun xsengaja tu pun kalau ade..heh.. insyaallah, al-huda akan cuba yang terbaik untuk menulis dengan baik di lakaran hidup.. wallahu’alam n wassalam..
typing off

----------------------------------------------------------------------------
al-huda : selamat menulis dan menaip ntuk diri sendiri.. ganbatte 4 me!!

No comments: